czwartek, 27 lutego 2014

Remont - dzień drugi cz.3

Chwila wytchnienia i czas na szybki obiadek.
Tymczasem...ściany wyczyszczone i zagruntowane już jakiś czas temu. Mieszkanie wysprzątane po gładzeniu. 
Zaczęłam już malować cegły. Do malowania będę używać bejce oraz pigmenty. Pierwszy kolor jaki nałożę to czerwień a drugim będzie brąz. Oby wyszło wszystko po mojej myśli.

Póki co pigment czerwony... 




Malowanie szybkie, sprawne i przyjemne ;)






Jestem po dwóch pączkach,a Wy ile zjedliście? ;)

4 komentarze:

  1. witam Panią :]
    weszłam na Pani blog przypadkiem, przez forum LM
    mocno kibicuję i czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :}
    najbardziej ciekawi mnie ta ściana z cegły,
    pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ściana wygląda całkiem nieźle, ale do końcowego efektu jeszcze trzeba poczekać. Dzisiaj mam w planie ściągnąć taśmy malarskie ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Czy ta taśma papierowa pod warstwą gipsu na ścianie która ma imitować cegłę zostanie, czy Pani ją później będzie odrywać?

    OdpowiedzUsuń