środa, 5 lutego 2014

Jak ozdobić świeczki - DIY

Hej,
dzisiaj chciałam pokazać bardzo szybki sposób na ozdobienie świeczek.

Koszt: w sumie 0 zł - wszystkie rzeczy posiadałam. 
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- klej Vicol w zależności od pojemności:  
* 40ml - 3,25 zł;
* 0,2kg - 8,40 zł;
* 1kg - 15,70 zł


Czas: około godziny. 

RZECZY POTRZEBNE:
- świeczka w metalowej obwódce
- sznurek, kawałek papieru ozdobnego, tapeta
- nożyczki lub nóż introligatorski
- linijka
- klej


WYKONANIE:
1. Wymierz szerokość i długość świeczki.


2. Z papieru ozdobnego czy tapety wytnij odpowiednią wielkość, posmaruj klejem i przyklej do metalowej obwódki świeczki. 
Gotowe ;)
Ja zastosowałam tapetę w serduszka, a na inne świeczki przykleiłam białą tapetę i nić czerwoną i złotą.


 Fantastycznych pomysłów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz