poniedziałek, 3 lutego 2014

Jak odnowić poduszkę - DIY

Cześć Wszystkim!
dzisiaj chciałam pokazać sposób na odnowienie starej poduszki...moja miała już swoje lata, była brudna i potargana ale ciągle wygodna ;)

Koszt: w sumie 0 zł - wszystkie rzeczy posiadałam. 
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- materiał - około 10zł


Czas: około 2 godziny

WYKORZYSTAŁAM:
- stary szlafrok
- kawałki innego materiału
- maszynę do szycia
- nożyczki

WYKONAŁAM:
Szlafrok wymierzyłam tak, żeby na środku poduszki znajdowała się kieszeń. Wycięłam odpowiedni kawałek materiału i zszyłam na maszynie. Kieszonkę na górze obszyłam dodatkowo innym materiałem a do szlufki ze szlafroka, która znalazła się na boku poduszki przywiązałam tym samym  materiałem co kieszonkę.

Przed:


Po:

Wszystkim życzę miłego dnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz