wtorek, 11 lutego 2014

Jak wykonać serduszka z gipsu - DIY

Hej!
ciąg dalszy zabawy z gipsem. Tym razem chciałam pokazać prosty sposób an zrobienie ozdoby - ja wykonałam serduszka ;)

Koszt: w sumie 0 zł - wszystkie rzeczy posiadałam. 
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- gips szpachlowy najtańszy - do 5zł.

Czas: około godziny

RZECZY POTRZEBNE:
- gips
- sznurek
- kartka z bloku technicznego
- wycięte serduszko z papieru
- coś do pisania
- nożyczki
- klej np: Vicol

WYKONANIE: 
1. Serduszko wycięte z papieru przyłóż do kartki z papieru technicznego i odrysuj dwa takie same serca - albo inne kształty i wytnij.



2. Jedną stronę wyciętego serca z bloku technicznego posmaruj klejem, przyłóż kawałek sznurka i złącz dwa serca.



3. Serduszka przytrzymaj za sznurek i zamocz w gipsie. 


4. Serduszka zawieś za sznurek i poczekaj aż wyschną.



5. Serduszka możesz dowolnie ozdobić. Ja jedno serduszko pomalowałam czerwonym lakierem do paznokci.


Owocnej i miłej zabawy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz