środa, 19 lutego 2014

Jak zrobić ozdobną szkatułkę - DIY

Dzień dobry!
kolejny dzień - kolejny pomysł ;) Czas na "szkatułkę" na kolczyki czy pierścionki... każda z nas znajdzie inne zastosowanie. Pomysł prosty i szybki a przede wszystkim tani, a to lubię najbardziej.
Każda z nas ma inna estetykę. Ja lubię minimalizm, dlatego moje rzeczy nie są przesadnie ozdobione. Dlatego za skromność ozdabiania z góry przepraszam.

Koszt: 0 zł - wszystkie rzeczy posiadałam.
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- klej Vicol w zależności od pojemności:  
* 40ml - 3,25 zł;
* 0,2kg - 8,40 zł;
* 1kg - 15,70 zł


Czas: około godziny.

RZECZY POTRZEBNE:
- opakowanie po patyczkach do uszu
- klej Wikol
- kawałek grubszego papieru - ja wykorzystałam białą tapetę - potrzebny do oklejenia pudełka
- ozdoby



WYKONANIE:
1. Wymierz szerokość i długość pudełka po patyczkach i do takich rozmiarów wytnij papier czy tapetę.
2. Pudełko posmaruj klejem i przyklej papier.



3. Zacznij ozdabiać według własnego uznania. Ja przykleiłam wzdłuż opakowania kawałek ozdobnej wstążki.



4. Następnie wzdłuż wstążki na dole i górze przykleiłam sznurek. 


5. Na przodzie pudełka zrobiłam wiązanie i dodałam dwa koraliki.


6. Zamknięcie pudełka również posmaruj klejem i przyklej papier i ozdabiaj ;) Ja na boki przykleiłam sznurek.



7. Pudełeczko gotowe.
Ja dodatkowo na górę przykleiłam swój wcześniejszy odlew z gipsu.



 Ciekawa jestem Waszych efektów ;))

2 komentarze: