czwartek, 6 lutego 2014

Kolejny obrazek serca z gipsu

Witam,
ciąg dalszy mojej zabawy z wyciętym sercem i gipsem. Tym razem mały "obrazek" do zawieszenia.

Koszt: w sumie 0 zł - wszystkie rzeczy posiadałam. 
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- najtańszy gips - około 5 zł


Czas: około godziny.

RZECZY POTRZEBNE:
- wycięte serce z kartki tekturowej
- kolorowy papier
- gips
- sznurek
- klej
- linijka
- nożyczki
- pędzel


KROK PO KROKU:
1. Z kartki papieru kolorowego wytnij wielkość jaka Tobie odpowiada. Ja wycięłam kwadrat - 10x10cm.
2. Z kartki tekturowej wytnij serce. Przyłóż serce na środek wcześniej wyciętego papieru.

 
3. Środek serca pomaluj gipsem.


4. Dodatkowo możesz zrobić ramkę z gipsu.


5. Jak gips wyschnie obróć obrazek i przyklej sznurek.


Gotowe. Taka zawieszka może być jako dodatek do prezentu czy ładną ozdobą pokoju ;)


Ciekawa jestem Waszych dokonań ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz