wtorek, 4 lutego 2014

Jak uporządkować paragony - DIY

Cześć!
nie wiem jak Wy, ale póki co wszystkie paragony trzymałam razem w jednym opakowaniu. Odszukanie konkretnego zajmowało mi zawsze sporo czasu ;( 
Wymyśliłam...segregator, w którym paragony będą uporządkowane według firmy... bardzo praktyczna rzecz ;)

Koszt: w sumie 0 zł - wszystkie rzeczy posiadałam. 
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- klej Vicol w zależności od pojemności:  
* 40ml - 3,25 zł;
* 0,2kg - 8,40 zł;
* 1kg - 15,70 zł

- koperty - do 5 zł
- wstążka - do 2 zł

Czas: około 1 godziny. 

RZECZY POTRZEBNE:
- opakowanie po ryżu
- papier na ozdobę - ja wykorzystałam starą tapetę
- wstążka
- klej, np: Vicol
- koperty
- nożyczki lub nóż introligatorski
- dziurkacz
- coś do pisania



WYKONANIE:
1. Pudełko po ryżu z jednej strony przytnij pod skosem.
2. Wymierz odpowiednią wielkość papieru ozdobnego, tak żeby wystarczyło na całą szerokość opakowania oraz tak żebyś miała na zrobienie zakładki na dole opakowania.
3. Papier posmaruj klejem i zacznij przyklejać wzdłuż szerokości opakowania.



4. Z jednej stronie na dole opakowania zagnij papier i przyklej do dna opakowania. Gdy przykleisz cały papier ozdobny, zagnij na dole i przyklej.
5. Na każdej kopercie na jej boku, napisz nazwę jednej firmy, w której robisz zakupy. Powtórz to na każdej kopercie wyszczególniając kolejne sklepy ;) 
Napisy najlepiej żeby były na prawej stronie koperty, na górnym prawym rogu. 
Otwarcie koperty, z tyłu po prawej stronie. 



6. Każdą kopertę dziurkujesz na lewym górnym boku. 


7. Poukładaj koperty według nazw alfabetycznie i połącz je wstążką.


8. Na opakowaniu po ryżu zrób dwie dziurki i przewlecz wstążkę i zawiąż. Gotowe ;)



Życzę miłej i owocnej pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz