sobota, 1 lutego 2014

Jak wykonać prosty obraz - DIY

Witam wszystkich gorąco w ten zimowy dzień!
Dzisiaj chciałam pokazać jak wykonać prosty obraz - obrazek. Technika banalnie prosta i nie trzeba wykazywać się większymi zdolnościami plastycznymi. Ja wykonałam obrazki siatkarskie odpowiadające zainteresowaniom mojego dziecka.

Koszt: 0 zł.

Czas: około godziny.

RZECZY POTRZEBNE:
- blok techniczny
- farby
- pędzle
- nożyczki
- nóż introligatorki
- wydrukowane sylwetki siatkarskie
- klej
- linijka
- sznurek

WYKONANIE:
1. Kartkę z bloku technicznego podziel na odpowiadające Ci rozmiary - ja wycięłam małe kwadratu 10/10cm. - wycięłam 3 takie kwadraty.
2. Namoczonym pędzlem w jednej farbie zacznij robić kropki na wyciętym papierze. Weź kolejny pędzel z innym kolorem farby i powtórz. Możesz się bawić kolorami ;)

 
3. Teraz jest dowolność w Twoim malowaniu - ja wycięłam sylwetkę siatkarza, pomalowałam na czarno i przykleiłam do namalowanej kartki.
4. Na nowej kartce papieru narysuj ramki o odpowiedniej wielkości dopasowanej do Twoich rysunków. Ja wycięłam ramki 10x10 cm i 1 cm szerokości.


5. Ramkę przyklejasz na obrazek.
6. Sznurek przyklejasz wg swojego upodobania. Ja przykleiłam na zewnętrzną ramkę. Sznurek najlepiej przykleić mocnym klejem typu Vicol.


Życzę miłej zabawy... polecam, fajny sposób na tworzenie razem z dzieckiem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz