niedziela, 2 marca 2014

Remont - dzień piąty cz.1

Witam! ;)
Wyspana i wypoczęta mogę rozpocząć kolejny dzień zmagań z pokojem córki. Zaczynam się zastanawiać czy dobrze zrobiłam robiąc czarne fugi - początkowo miał być szary. Ale córce się podoba i to jest najważniejsze ;) Na tej ścianie będą półki, zdjęcia, oparcie z łóżka - wszystko w surowym drzewie. Poczekajmy na definitywny koniec tych moich zmagań.

Plan na dzisiaj: zrobić łóżko na podwyższeniu.
Rzeczy, które wczoraj zakupiłam to:
- najtańsze łóżko, z surowego drzewa (była mi potrzebna rama na stelaż oraz na materac, żeby się nie wysuwał)
- stelaż
- materac

Stary narożnik będzie stanowił podstawę nowego łóżka. Mam zamiar wykorzystać każdą jego część ;)
Ogólny zarys wykonania mam w głowie, ale w tym przypadku z pomocną dłonią i sprzętem przyjdzie mój sąsiad.

Ogólny zarys:

1. Oparcia narożnika mają stanowić podparcie łóżka. Zakupione łóżko będzie przymocowane łącznikiem metalowym do podparcia. Tutaj chcę wykorzystać dwa łączniki z narożnika a dwa będzie trzeba zakupić.
2. Jedno podparcie pasuje idealnie pod łóżko. Drugie jest dłuższe - tutaj nie wiem czy będziemy je skarać czy takie zostawimy. 
3. Jedna część będzie czymś w rodzaju stopniem.
4. Trzeba będzie zrobić stabilizację na długość. 
4. Kurka...i tak wszystko będzie na bieżąco zmieniane wraz z postęp prac. 
Tak czy siak...proszę trzymajcie kciuki, aby powiódł się plan z tym łóżkiem

Narożnik poskładany, dwie części na siebie...czeka na przeróbkę ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz