wtorek, 11 marca 2014

Nominacja do Liebster Blog Award

Witam Wszystkich!
myślałam że trudno mnie zaskoczyć, a jednak udało się. Wera Gardenowicz 
( http://yelowmonster.blogspot.com/ ) nominowała mnie do Liebster Blog Awad, za co bardzo dziękuje ;) 
Moja wiedza na temat blogosfery wymaga dokształcenia, niemniej jednak po-googlowałam, poczytałam i mniemam że coś ogarnęłam ;) Dzięki tej nominacji promuje się nowe blogi tudzież te, które mają małą oglądalność. Chwała za to! Czas na "gwiazdeczkę" w nominacji: należy wskazać 11 innych blogów do nominacji, odpowiedzieć i stworzyć 11 pytań. Dla mnie, osoby początkującej, wskazanie 11 blogów, to AŻ 11. Mimo to, postaram się znaleźć coś ciekawego.

 ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Blogi, które nominuję:

Moje odpowiedzi:

1. Jaki jest twój ulubiony film ?
- Kill Bill


2. Gdzie chciałbyś pojechac w przyszłości ?
- na biegun północny i południowy


3. Czego najchętniej słuchasz ?
- Nie mam naj. Wszystko zależy od nastroju. U mnie jest: i muzyka klasyczna, i rock, i metal, i rap, i poezja śpiewana ;) 


4. Jaki chciałbyś dostać prezent na urodziny ?
- dużo tego ;) Ogólnie sprzęty typu: wiertarka, wyrzynarka, szlifierka, zestaw kaletniczy, nowa skrzynka z narzędziami z pełnym wyposażeniem, pas "Boba Budowniczego".... mogę wymieniać i wymieniać ;)


5. Co sądzisz o blogach na temat DIY ?
- są inspiracją dla innych ;)


6. Jaką stronkę w internecie najczęściej odwiedzasz ?
- strony sklepów budowlanych


7. Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
- "Jetsons"


8. Czy uprawiasz sport ?
- tak


9. Twoje dwa ulubione kolory ?
- aktualnie: czarny i czerwony


10. Ulubiona książka ?
- "Kamienie na szaniec"


11. Ile czasu spędzasz nad dopracowaniem swojego bloga ?
- za dużo ;)



Moje pytania:
1. Batman czy Wolverine?
 

2. Winda czy schody?


3. Paryż czy Mediolan?


4. Atena czy Wenus ?


5. Mokasyny czy baleriny?


6. Góry czy morze?


7. Nożyczki czy nóż introligatorski?


8. Einstein czy Hawking?


9. Komputer czy laptop?


10. Leonidas czy Aragorn?


11. Tak czy nie?


Jeszcze raz dziękuję za nominację!

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. Moje odpowiedzi:
    1. Wolverine
    2. Schody.
    3. Ani to, ani to. Oba miasta uważam za nieciekawe.
    4. Atena.
    5. Baleriny.
    6. Góry.
    7. Nóż, tylko niestety nie posiadam :<
    8. Hawking.
    9. Komputer, bez dwóch zdań.
    10. Aragorn.
    11. Nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dzięki za wyróżnienie dla mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam jest mi bardzo miło, że zostałam nominowana ;)
    1. Batman
    2. Schody
    3. Mediolan
    4. Atena
    5. Baleriny
    6. Morze
    7. Nóż
    8. Einstein
    9. laptop
    10.Leonidas
    11.nie

    OdpowiedzUsuń
  4. :) nie zapomniałam o odpowiedzi na Twoje pytania :) już niebawem będą na naszym blogu :) :*

    OdpowiedzUsuń