środa, 12 marca 2014

Jak odnowić lustro - DIY

Witam,
kolej na lustro ;) Dzisiaj pokażę sposób na jego odnowienie. Sposób tani i w sumie szybki ;) Lustro już kiedyś obszyłam, były to moje pierwsze próby DIY i materiał został źle przymocowany, poza tym...sami zobaczcie że nie wygląda to dobrze...



Koszt: w sumie 0 zł - wszystkie rzeczy posiadałam. 
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- klej Vicol w zależności od pojemności:  
* 40ml - 3,25 zł;
* 0,2kg - 8,40 zł;
* 1kg - 15,70 zł

Czas: około 2 godziny.

RZECZY POTRZEBNE:
- klej Vicol
- papier - ja wykorzystałam tapetę w małe serduszka
- lakier bezbarwny do wnętrz na bazie wody
- czarny mazak
- nóż introligatorski lub nożyczki
- pędzel lub kawałek szmatki


WYKONANIE:
1. Lustro należy przygotować do obklejenia. Najpierw ściągnęłam materiał, którym było obite. Jego pierwotny wygląd:



2. Wycięłam odpowiedni kawałek tapety i przykleiłam do obicia.



3. Pomalowałam tapetę lakierem, dzięki temu nie będzie się brudziło. Serduszka pomalowałam na czarno, zostawiając gdzieniegdzie czerwone.

 
Lustro przed/po


DIY I Zrób to Sam I Coś z Niczego


Miłego spokojnego dnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz