poniedziałek, 5 maja 2014

Pomysły na zapakowanie prezentu - DIY

Witam, Witam!
Urlop minął zbyt szybko ;(  Stęskniłam się za Wami!!!

Dzisiaj pokażę Wam kilka pomysłów na zapakowanie prezentów... taka mnie sytuacja wczoraj spotkała i musiałam szybko zrobić coś z niczego ;)

Koszt: 0 zł - wykorzystujemy to co mamy w domu

Czas: mniej niż godzina

RZECZY POTRZEBNE:
- papier ozdobny, kartka kolorowego papieru, gazeta, bibuła, papier do pieczenia - możesz wykorzystać wszystko co masz ;)
- klej lub taśma klejąca,
- nożyczki,
- wstążka, sznurek,
- ozdoby.

WYKONANIE:
1. Papier o kształcie prostokąta zaginasz do środka na jego szerszej powierzchni.
2. Końcówki zagnij aby powstał trójkąt.
3. Na powstałych trójkątach zrób przecięcie o szerokości wstążki w odległości około 1 cm od szpica.
4. Przez przecięcie przewlecz wstążkę.

Jak zapakować prezent - DIY

5. Wstążkę zawiąż, gotowe ;)

Jak zapakować prezent - DIY
Inne moje propozycje:

1. Wykorzystałam: gazetę, tasiemkę, wydrukowany napis.

Jak zapakować prezent - DIY

2. Wykorzystałam: papier do pieczenia, sznurek, muszelkę.

Jak zapakować prezent - DIY

3. Wykorzystałam: bibułę i kawałek gałązki.

Jak zapakować prezent - DIY

Miłego dnia wszystkim Wam życzę!!! Ależ się stęskniłam!!

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z tym papierem do pieczenia, świetnie to wygląda *.*

    OdpowiedzUsuń