czwartek, 15 maja 2014

Pomalowany wazon z gipsu - DIY

Cześć,
wcześniej zrobiony wazon z gipsu obrobiłam i pomalowałam. Gips jest na tyle wdzięcznym materiałem, że go można pomalować każdym rodzajem farb. Ja użyłam białej farby akrylowej Śnieżka oraz zwykłych akwarelowych farb szkolnych.

Koszt: 0zł - z pewnością jakieś farby posiadasz w domu.

Czas: około 1 godziny - ale to zależy od tego jak chcesz pomalować wazon. 

RZECZY POTRZEBNE:
- farby,
- pędzle,
- woda,
- papier ścierny - ja użyłam 220,
- lakier. 


Jak zrobić wazon - zrób to sam

WYKONANIE:
1. Swój gotowy wazon wygładź papierem ściernym.

Jak zrobić wazon - zrób to sam

2. Wazon pomaluj w dowolny sposób. Jak farba wyschnie polakieruj. Gotowe ;)
Ja pomalowałam najpierw białą a później niebieską farbą.


Jak zrobić wazon - zrób to sam

Miłego dnia i zabawy ;)

3 komentarze:

  1. niesamowite! swietna robota :) trudno wykonać taki wazon z gipsu? nigdy nie próbowalam. zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Zachęcam do spróbowania, zdziwisz się jakie to proste. Czekam na rozwój Twojego bloga :)

      Usuń
  2. Jak zrobić taki wazon z gipsu ?

    OdpowiedzUsuń