niedziela, 21 grudnia 2014

Remont - Gwiazdeczka - malowanie zakończone

Witam,
wczoraj definitywnie zakończył się remont u Gwiazdeczki. Dzisiaj pokarzę ostatnie dwa pomalowane pomieszczenia - ubikację oraz łazienkę.

Ubikacja.
Przy drzwiach, konieczne było jeszcze zaszpachlowanie nierówności:

Pomysł na odnowienie ubikacji

Pomysł na odnowienie ubikacji

Wstępnie ubikacja miała być wytapetowana, ale skończyło się na malowaniu pędzlem ;) 
Całą powierzchnię umyłam a później zagruntowałam. 
Malowanie zaczynam od sufitu, najpierw rogi pędzlem a następnie cały sufit maluję wałkiem. Sufit pomalowałam trzy razu.

Pomysł na odnowienie ubikacji

Po wyschnięciu ostatniej warstwy, rogi sufitu zabezpieczam taśmą malarską.


Malowanie ścian pozostałą farbą: Śnieżka, Satyna - Miejski Rytm  Farba jest fantastyczna - pokrywa nierówności, bardzo wydajna - polecam!!! Ściany, ze względu na niedoskonałości i małą ilość farby, malowałam pędzlem.


Po podwójnym pomalowaniu ścian, przyszedł czas na oderwanie taśmy malarskiej:


Malowanie toalety zakończone:


Łazienka:
W kolejności zostało wykonane:
1. Mycie sufitu i części ściany.
2. Szpachlowanie niedoskonałości.
3. Po wyschnięciu gipsu na suficie, wygładziłam powierzchnie a następnie zagruntowałam całą powierzchnię. 
4. Malowanie na biało, najpierw rogi pędzlem a następnie całą powierzchnię wałkiem:


5. Sufit w łazience pomalowałam dwa razy:



W między czasie, Gwiazdeczka odnawiała resztę mebli a Shreku między innymi dostał się do zakafelkowanego w kuchni gniazdka:



Cieszy nas fakt, że zdążyliśmy do niedzieli. Czyli plan wykonany! ;)

Pozdrawiam,
Yust-Yna

1 komentarz:

  1. widzę że zasłoniłaś (zapaćkałaś) futryny, ja bym zostawił

    OdpowiedzUsuń