środa, 10 grudnia 2014

Remont - Gwiazdeczka - malowanie cz3.

Witam w ten mroźny dzień!
Gwiazdeczkowe mieszkanie nabiera kolorów. Mały pokój dzisiaj dokończę malować i biegusiem biorę się za przedpokój. 

Aktualnie mamy podział prac: 
Ja - maluję. Mały pokój będzie w kolorze szarym oraz zielonym. Malowanie zaczęłam od zieleni. Użyłam Śnieżki Satynowej - kolor Zielona Nadzieja:






Po nałożeniu dwóch warstw i wyschnięciu farby, przyszła kolej na szary. Jestem bardzo zadowolona z farb Śnieżki, dlatego drugi kolor też został wybrany z ich palety. Tym razem Satynowa - Miejski Rytm.








Przy malowaniu ścian na dwa różne kolory, należy najpierw taśmą malarską zabezpieczyć ścianę malowaną w innym kolorze. Po dwukrotnym pomalowaniu ściany w danym kolorze (u mnie malowanie dwóch ścian w zielonym kolorze) odrywamy taśmę. Czekamy aż nałożona farba wyschnie - około 4 godzin - i zabezpieczamy już pomalowaną ścianę taśma malarską.



Gwiazdeczka:
- czyści i maluje kaloryfery:





- czyści drzwi:




- maluje rogi i inne trudno dostępne miejsca:


Shreku - zajmuje się elektryką oraz przygotowaniem toalety przed malowaniem sufitu i położeniem tapet (łata dziury):





W wielkim skrócie to tyle. Wiadomo że nie przyspieszy się malowania, gruntowania i innych rzeczy. Wszystko musi wyschnąć żeby móc robić dalej. Niemniej, prace idą na przód a to najważniejsze! 

Pamiętajcie! Jest dobrze będzie jeszcze lepiej!
Yust-Yna.

1 komentarz:

  1. Kiedy mój dom wymagał poważnych prac remontowych, potrzebowałem firmy, która mogłaby kompleksowo zająć się projektem. Szukając odpowiednich usługodawców, natknąłem się na https://www.remonty.w.poznaniu.pl/ i zdecydowałem się na skorzystanie z ich usług. Ich podejście do klienta, wsparcie na każdym etapie prac oraz wysoka jakość wykonania zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Każdy aspekt remontu został dokładnie omówiony i zrealizowany zgodnie z moimi oczekiwaniami.

    OdpowiedzUsuń