środa, 22 stycznia 2014

Jak zrobić opisy przypraw - DIY

Witam!
Dzisiaj chciałam przedstawić jak w łatwy i tani sposób zrobić opisy przypraw.

POTRZEBNE RZECZY:
- papierowa torba z zakupów, tutaj wykorzystałam torbę ze sklepu odzieżowego
- linijka
- coś do pisania
- nożyczki
- małe białe naklejki, można też samemu je wykonać - biały papier samoprzylepny
- sznurek
- klej, najlepiej Vicol - ja wykorzystałam zwykły klej, ale Vicol z pewnością lepiej sklei

Koszt: 0 zł - wszystko posiadałam.
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- klej biurowy - 3 zł
- małe naklejki - 2 zl

Czas: około godziny.

WYKONANIE KROK PO KROKU:

1. Rozerwij torbę papierową. Na lewej stronie odrysuj od linijki równy prostokąt.



2. Na białych naklejkach napisz nazwę przyprawy - jeżeli nie masz naklejek, na białym papierze samoprzylepnym narysuj i wytnij mniejszy prostokąt niż ten z torby papierowej.


3. Na prawej stronie wyciętego prostokąta z torby papierowej, na środku naklej nazwę przyprawy.
4. Sznurek obetnij na odpowiednią długość, dopasowaną do słoiczka.
5. Na jeden z boków prostokąta przyłóż końcówkę sznurka i przyklej. 


Gotowe.... ;) 


Życzę milej zabawy i owocnej pracy.

2 komentarze: