czwartek, 23 stycznia 2014

Jak zrobić legowisko dla psa - DIY

Witam,
jeżeli potrafisz chociaż troszkę posługiwać się maszyną do szycia, możesz w dość łatwy i tani sposób wykonać legowisko dla swojego pupila. Niestety nie udokumentowałam całego procesu, ale w razie pytań służę pomocą ;)

Koszt: 0 zł - wszystko posiadałam.
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- materiał - około 20 zł

- mały materac - około 20 zł

Czas: około 3 godziny.

RZECZY POTRZEBNE:
- materiał potrzebny na boki legowiska np: długość 4 m, szerokość 50 cm - ja wykorzystałam resztki materiału jakie zostały po uszyciu zasłon
- materiał potrzebny na spód legowiska - u mnie potrzebny na szerokość 80 cm i długość 120 cm
- stare poduszki, kołdry - potrzebne do wypełnienia
- coś do pisania
- nożyczki
- nici
- maszyna do szycia

WYKONANIE KROK PO KROKU:
1. Materiał wymierz tak, aby wyszły dwa razy po dwa równe boki - po zszyciu ma wyjść prostokąt. Mój 4 metrowy materiał podzieliłam 2x120 cm oraz 2x80 cm - NIC NIE TNIJ, TYLKO ODMIERZ I ZAZNACZ.
2. Z odmierzonego materiału odetnij 120 cm. Jeżeli masz inne wymiary, wytnij jedną dłuższą część wymierzonego materiału. Odcięty materiał odłóż.
3. Teraz wykorzystasz pozostały materiał. Szerokość materiału zegnij na pół, zostawiając około 5 cm dole i zaszyj na długość około 90 cm. Zaszyj jeden koniec materiału. "Otwór", który powstał zacznij wypełniać wnętrzem z poduszki. Zszyj szerokość na odmierzonej wcześniej odległości 80 cm. W taki sam postępuj na długość 120 cm, zaszyj pozostałe 80 cm.
4. Z odciętego wcześniej materiały wytnij tzw. wejście do legowiska, wypełnij i zaszyj tak jak wcześniej.
5. Wejście do legowiska i resztę materiały zszyj ze sobą. W ten sposób powstały boki legowiska.
6. Spód legowiska zszyj materiałem o szerokości 80 cm i długości 120 cm.
7. Do legowiska włóż materacy i gotowe.





Miłej zabawy o zadowolenia z efektów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz