czwartek, 30 stycznia 2014

Jak odnowić lampę - DIY

Cześć Wszystkim!
dzisiaj chciałam pokazać jak w tani i łatwy sposób można odnowić lampę.

Koszt: 0 zł - wszystkie rzeczy posiadałam
Jeżeli nie posiadasz niżej wymienionych rzeczy:
- taśma dwustronna - 9,99 zł
- materiał - około 10 zł
- biały sznurek - około 6zł

Czas: około 2 godziny

WYKORZYSTAŁAM:
- biały sznurek
- czarny materiał ze starego szlafroka
- taśma klejąca dwustronna
- nożyczki

WYKONAŁAM:
1. Z lampy ściągnęłam jedno z kółek (posiadała trzy).
2. Górną zewnętrzną część lampy, obkleiłam pionowymi paskami taśmy klejącej, w odległości od siebie około 10 cm. Taśmę przykleiłam zaczynając i kończąc na wewnętrznej strony lampy.
3. Ze szlafroka wycięłam odpowiedniej długości kawałek materiału.
4. Materiał przykleiłam do taśmy - również po wewnętrznej stronie.
5. Dolną część lampy obkleiłam taśmą w ten sam sposób.
6. Do taśmy przyklejałam sznurek, zaczynając od dolnej części lampy.
7. Dla ozdoby, na czarnym materiale przykleiłam taśmę dwustronną i obkleiłam ją białym sznurkiem.

Lampa przed:



Lampa po:


Jeżeli masz jakieś pytania, pisz. Z pewnością odpowiem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz