wtorek, 3 czerwca 2014

Pomysł na odnowienie lampy naftowej - DIY

Witam,
chwilkę mnie nie było, ale jakieś przemęczenie mnie odpadło. No cóż, mam nadzieję że teraz będzie już coraz lepiej ;)
W między czasie, przyjaciółka podrzuciła mi znalezione, zabrudzone lampy naftowe.  

Pomysł na lampę naftową - DIY

Koszt: w sumie 0 zł, wszystko posiadałam.

Czas: dość długo...około 8 godzin.

WYKORZYSTAŁAM:
- białą farbę śnieżkę,
- farbę akrylową szarą,
- papier ścierny,
- wodę, płyn ... potrzebne do pozbycia się brudu.

WYKONANIE:
1. Najpierw "rozebrałam" lampion, wyciągnęłam szkło i inne ruchome elementy. Wszystko wyszorowałam. Troszkę to trwało. Później przetarłam papierem ściernym.

Pomysł na lampę naftową - DIY

2. Kolej na malowanie. Najpierw nałożyłam dwie warstwy białej farby a następnie dwie warstwy szarej. Oto efekty...

Pomysł na lampę naftową - DIY

Niestety, nie zdążyłam jeszcze kupić nafty, więc generalna próba przede mną ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!!! ;)

2 komentarze:

  1. Wyglądają jak nowe, piękne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak nówki, świetny pomysł z ich odnowieniem - uwielbiam takie projekty ;)

    OdpowiedzUsuń