wtorek, 1 kwietnia 2014

Jak zrobić ścianę działową z drewnianej kratki - DIY

Witam,
dzisiaj szybki wpis. Chciałam pokazać sposób na zrobienie czegoś w rodzaju ściany działowej. Mieszkam na 63 metrach z mężem i dwójką nastolatków - nie łatwo wszystko pomieścić. Jakiś czas temu wpadłam na pomysł oddzielenia i zakamuflowania rowerów, deskorolek i innych sportowych rzeczy. Sposób prosty w wykonaniu i jak zwykle w miarę tani ;) Niestety nie jestem w stanie zdjęciowo przedstawić kolejne kroki, ponieważ ścianka stoi już od dawna i ze względu na mały remont pokoju - jest aktualnie demontowana ;(

Koszt:
- kratka drewniana - 39zł
- czarna farba - 0,25l -28,80zł 
- pędzel - około 6zł
- ramki na zdjęcia - 2x 12,99zł - 25,98zł
- śrubki i mocowania - około 10zł
Koszt dla mnie, suma: 109,78zł

Czas: około 5 godzin

RZECZY POTRZEBNE:
- kratka drewniana,
- czarna farba,
- pędzel,
- ramki na zdjęcia,
- śrubki i mocowani,
- wiertarka 

WYKONANIE:
1. Drewnianą ramkę pomaluj.
2. Wymierz gdzie chcesz mieć powieszone ramki i zamocuj śruby.

  
3. Do dolnej krawędzi ramki przymocuj mocowania i odmierz odpowiedni rozstaw na podłodze.


4. W ten sam sposób postąp z boczną krawędzią ramy i przymocuj ją do ściany.

 
5. "Ściana działowa" gotowa. U mnie przy zrobionej ścianie było postawione biurko, które dodatkowo zasłaniało całą "graciarnię".



  Miłego dnia....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz