poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Jak zrobić opakowanie prezentu - DIY

Cześć,
rozpędziłam się...zrobiłam zajączki, ale trzeba je jeszcze opakować. Porozglądałam się po kuchni i znalazłam przeźroczystą folię po szczypiorku:) Zobaczcie co z niej zrobiłam...

Koszt: wszystko posiadałam i z pewnością też masz to w domu 0 zł.

Czas: na moje cztery małe opakowania - mniej niż godzina.

RZECZY POTRZEBNE:
- przeźroczysta folia - ja wykorzystałam ze szczypiorka,
- igła,
- nici,
- nożyczki. 


WYKONANIE:
1. Z foli wytnij odpowiedniej wielkości prostokąt, dopasowany do Twojego prezentu.


2. Boki foli zszyj, zostawiając więcej nici na górze aby związać opakowanie.


3. Górnej części nie zszywaj. Powinnaś mieć coś takiego:


4. Włóż prezenty i gotowe. Ja zakapowałam wcześniej zrobione małe zajączki ;)



Miłego dnia ;)

1 komentarz:

  1. Niesamowite, że z takich materiałów można zrobić tak ciekawą oprawę :)

    OdpowiedzUsuń