środa, 7 stycznia 2015

Malowanie ścian pędzlem

Witam,
dzisiaj krótki filmik z malowanie ścian pędzlem. Takie malowanie, polecam/zalecam gdy mamy mało farby. Przy remoncie u Gwiazdeczki zastosowałam "starą technikę" przy malowaniu kuchni i ubikacji. Dzięki temu mała ilość farby (uwierzcie mi, było tego malutko) okazała się wystarczająca a przy tym, dokładnie pokryłam wszystkie nierówności (ubikacja).

Przy malowaniu ścian za pomocą pędzla jest praktycznie ta sama zasada co przy malowaniu wałkiem. Po namoczeniu pędzla w farbie, malujemy najpierw prosto a następnie na boki, od góry ku dołowi. Niemniej, takie malowanie, zwłaszcza dużych powierzchni jest tylko dla cierpliwych ;)


3 komentarze:

  1. Akurat samo malowanie ścian nie jest niczym skomplikowanym, ale jeśli chodzi o dobór farby oraz jej ilość to musimy wiedzieć co chcemy. jak ja czytałem na stronie https://oprogramowaniedlabudownictwa.pl/systemy-dla-budownictwa/ to na dzień dzisiejszy bardzo dużo jest sprawdzonych systemów dla budownictwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele zależy od tego jeszcze jaka powierzchnia ma być malowana. Ja jestem zdania, że świetną sprawą na pewno jest posiadanie nowego mieszkania. Osobiście zdecydowałam się na wybór mieszkania z https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html i teraz mieszkam w Gdyni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako osoba, która ceni sobie estetykę i trwałość wykonania, miałem szczególne wymagania dotyczące projektu brukowania wokół mojej posesji. Wybór https://bruk.warszawa.pl/ okazał się być decyzją, której nie żałuję. Ich doradztwo w wyborze materiałów, uwzględnienie wszystkich moich sugestii oraz precyzja wykonania zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Praca została wykonana z dużą starannością, a komunikacja z firmą była wyjątkowo płynna. Cieszę się, że zdecydowałem się na ich usługi i z całego serca polecam ich każdemu, kto oczekuje najlepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń