środa, 19 sierpnia 2015

Mieszkanie do remontu

Witam wszystkich,
jak już się domyślacie, rozpoczynam kolejny remont. Nie przeraźcie się stanem mieszkania ;) Najważniejsze to uzbierać kasę na kapitalny remont i ruszać do akcji. Oby remont przeszedł gładko i szybko.

W planach:
1. Przedpokój:
- zerwać okropne panele ścienne,
- zerwać paskudny styropian z sufitu,
- pozbyć się gumolitu,
- zdemontować brzydką szafę we wnęce,
- położyć gładź,
- pomalować ściany i sufit,
- położyć kafelki na podłodze,
- zmienić oświetlenie w jednej części przedpokoju i założyć nowe lampy,
- wstawić nową szafę przesuwną,
- zamówić i zamontować szafki na buty,
- zmienić położenie domofonu oraz gniazdka
- i wiele innych drobiazgów.

Przedpokój przed remontem, stan aktualny:

Pomysł na przedpokój w bloku

Pomysł na przedpokój w bloku

Pomysł na przedpokój w bloku

Pomysł na przedpokój w bloku

2. Pokój nastolatki:
- pozbyć się "cegieł" oraz wykładziny PCV,
- położyć gładź,
- pomalować ściany i sufit,
- położyć panele,
- zamontować drzwi i inne drobiazgi.

Aktualny wygląd pokoju zbuntowanej nastolatki:

Remont pokoju nastolatki

Remont pokoju nastolatki

Remont pokoju nastolatki

Remont pokoju nastolatki

Remont pokoju nastolatki

3. Pokój nastolatka:
- położyć gładź,
- pomalować ściany i sufit,
- położyć panele,
- zamontować drzwi,
- obić łóżko (niestety chłopak nadal chce tak spać)

Pokój nastolatka przed remontem (niestety część mebli wyrzuciłam przed zrobieniem zdjęć):

Remont pokoju nastolatka

Remont pokoju nastolatka

Remont pokoju nastolatka

4. Salon:
- pozbyć się pasków i farby strukturalnej,
- wyrzucić gumolit,
- położyć gładź,
- pomalować ściany i sufit,
- położyć panele,
- dodać jedno gniazdko i inne mniejsze rzeczy uczynić ;) 

Salon wygląda tak (aktualnie jest obładowany materiałami potrzebnymi do wykonania remontu):

Remont mieszkania w bloku

Remont mieszkania w bloku

Remont mieszkania w bloku

To pokrótce tyle. Niebawem rozpoczynam walczyć z przedpokojem i z jego ściennymi panelami, styropianowym sufitem oraz zniszczoną szafą. Kurzu będzie co nie miara ale to nic przy gładzeniu gładzi. 

O przebiegu remontu będę starała się Was regularnie informować, a teraz czas na wyrzucanie rzeczy z szaf.

Pa, pa Kochani,
Yust-Yna.

9 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie chciałem uniknąć remontów więc dlatego zdecydowałem się na kupno mieszkania bezpośrednio od dewelopera. Czytałem już również o tym na co mam zwrócić uwagę przy kupnie mieszkania z rynku pierwotnego. Świetnie to opisano w https://www.eurostyl.com.pl/blog/na-co-zwrocic-uwage-przy-kupnie-mieszkania-z-rynku-pierwotnego i jestem zdania, że jest to bardzo ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem tego jak wyszedł remont i faktycznie mieszkanie zmieniło się diametralnie. Jak dla mnie także dość istotną sprawą jest samo korzystanie z dobrych materiałów do wykończeń. W tego typu sytuacjach ja korzystam z oferty sklepu https://artcorestudio.pl/ i za każdym razem jestem bardzo zadowolona z wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainwestowanie w rolety zewnętrzne to świetny sposób na zwiększenie prywatności i komfortu w domu. Jednak kluczowe jest, aby montaż został wykonany prawidłowo. Dla tych, którzy szukają firmy z doświadczeniem i dobrymi opiniami, polecam https://kosystems.pl/. Ich precyzja i dbałość o szczegóły są imponujące.

    OdpowiedzUsuń